Hoi Henk,
Deze afbeelding ken ik al...
Gaat om het volgende: heb van zonemans de carburateurs ultrasoon gereinigd en daarna alles zorgvuldig doorgeblazen.
Heb dit gedaan omdat de voorste cilinder constant te rijk bleef lopen en de CO schroef niet werkte zoals zou moeten.
Hij liep het beste als de CO schroef van de voorste carburateur helemaal ingedraaid was...
Maar goed, dit lijkt nu opgelost maar ontdekte wel, tijdens het doorblazen, dat het messing buisje dat boven het membraan uitkomt en naar beneden loopt en eindigt bovenin de venturi, de grote opening met de twee kleintjes ernaast, NIET open is...
Wel vreemd want je vraagt je dan af waarom het er zit, toch?
Lijkt nog vreemder te worden: heb de leverancier gesproken die de Keyster setjes levert en die hebben zo'n carburateur liggen.
Daar is het messing kanaaltje gewoon open...
Uiteindelijk heb ik van m'n eigen voorste carburateur de membraandeksel losgeschroefd en zie daar... bij mij zit daar ook geen doorgang.
Het lijkt me niet verstopt en zou wel erg toevallig zijn.
Je kunt het met een draad echt niet "doorboren", je voelt een harde bodem.
Zou het kunnen zijn dat er verschillende versies in omloop zijn?
Denk dat dit kanaaltje de beweging van de gasschuif beïnvloed.